Schowek Twój schowek jest pusty
Twój koszyk jest pusty ...
hydraulika siłowa Tuchola, pompy hydrauliczne,sklep z hydrauliką siłową, pompy Tuchola, pompa wywrotu, binotto, hyva, leduc, ISO4, pompa do przystawki, multiplikator, sunfab

PolskiAngielski

Kategorie

Kontakt

  • ZPUH "HYLMET" Sp.J.
    ul. Plaskosz 9
    89-500 Tuchola
    woj. kujawsko-pomorskie
    N53° 36' 5" E17° 55' 2"

  • E-mail:hs@hylmet.pl
  • Telefonkom. 884-00-15-86
    kom. 505-44-58-09
    tel.     52-336-52-69
  • Zapraszamy do kontaktu:telefonicznie: 7:00 - 22:00 osobiście: 7:00 - 15:00
» Reklamacje

Reklamacje

Reklamacje

  • osobiście pod adresem: ul. Plaskosz 9, 89-500 Tuchola
  • pisemnie na adres: ul. Plaskosz 9, 89-500 Tuchola
  • telefonicznie pod numerem telefonu: 52 334 20 91
  • faksem na numer: 52 336 52 66
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: hs@hylmet.pl
  • w formie elektronicznej za pośrednictwem formularza kontaktowego zamieszczonego na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Kontakt”
 
Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji poniższych informacji - ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę :
  • informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności/wady,
  • żądanie sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży,
  • danych kontaktowych składającego reklamację.

Wymogi podane powyżej mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

W przypadku gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z niezgodności Produktu z Umową Sprzedaży/rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres 
ul. Plaskosz 9, 89-500 Tuchola. Jeżeli jednak ze względu na rodzaj niezgodności/wady, rodzaj Produktu lub sposób jego zamontowania dostarczenie Produktu przez Klienta byłoby niemożliwe albo nadmiernie utrudnione, Klient obowiązany jest udostępnić Produkt Sprzedawcy w miejscu, w którym Produkt się znajduje.

Prośba o dostarczenie Produktu, o której mowa powyżej nie ma wpływu na bieg terminu na ustosunkowanie się Sprzedawcy do reklamacji Klienta oraz nie narusza prawa Klienta – w przypadku złożenia reklamacji na podstawie rękojmi – żądania od Sprzedawcy demontażu wadliwego Produktu i ponownego zamontowania Produktu po dokonaniu wymiany na wolny od wad lub usunięciu wady, o którym mowa w art. 561[1] Kodeksu cywilnego.

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl